perfecthorses

Alla inlägg under mars 2011

Av perfecthorses - 26 mars 2011 19:39

HISS


   

 

DISS


        

Av perfecthorses - 24 mars 2011 19:31

Jag vet att jag har varit jätte dålig på att blogga men jag har inte hunnit,men imorgon kommer ett längre inlägg  Ciao

Av perfecthorses - 15 mars 2011 21:00

Idag red jag Frida och de gick super.Sedan tog jag ut Emil och longerade honom.Han blev väääldigt pigg.       

Fridas öga 

     

Av perfecthorses - 12 mars 2011 21:47

Hej,den här bloggen kommer handla om mitt liv i stallet och livet med hästarna 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej,va roligt att du har hittat min blogg.Min blogg kommer först och främst handla om hästarna Emil och Frida men också om annat.Lämna gärna en kommentar innan du går ut från min blogg:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards