perfecthorses

Alla inlägg under april 2011

Av perfecthorses - 29 april 2011 21:50

Hej har två frågor till er:


 


  

 

Av perfecthorses - 25 april 2011 22:04

Hiss:


   


Diss:


   


P.S glöm inte frågestunden...

Av perfecthorses - 25 april 2011 21:49

Halloj,idag red jag,mamma och J ut. Det var jätte kul. Mamma red Frida,J red Tjalfi och jag red Guinni. Det gick inte så bra för mamma för Frida började halta när vi kommit en bit så hon fick hoppa av och leda Frida. Tjalfi var lite bongstyrig mot J och ville inte trava först men sen efter ett tag så gjorde han det men för mig och Guinni så gick det bra. Hennes trav e SUPER bra.   Det var nog de jag hade att berätta från idag... Kramisar från me.  

Av perfecthorses - 23 april 2011 14:15

Jag önskar er alla en Glad Påsk!

   


Av perfecthorses - 22 april 2011 22:38

Idag har jag fotat lite. Här är bilderna:


             

 

Glöm inte fråge stunden.

Av perfecthorses - 19 april 2011 22:28

Halloj,idag red jag lite dressyr med Emil.Det gick faktiskt bra.Efter jag hade ridit så fick Tim rida.Det gick bra för honom med.Emil va såå duktig.  

Min lilla älskling  

Av perfecthorses - 18 april 2011 23:00

 

Nu har jag bestämt mig för att jag ska ha en fråge stund,och ni får fråga vad ni vill så svarar jag på så många som möjligt.   

Av perfecthorses - 18 april 2011 22:38

Halloj alla läsare.Jag har tyvärr inte kunnat blogga på hela helgen men jag gör det nu.I Lördags så hade vi kalas för min mamma,och igår hade vi kalas för min kusin Mattias.Idag har jag tränat dressyr med Guinni.Tack för att du hjälpte oss Jennie.

 

Mammas goda födelsedagstårta.

 

En knasig bild på Frida.

   

Två söta bilder på Frida.

 

Kram så länge  

Presentation


Hej,va roligt att du har hittat min blogg.Min blogg kommer först och främst handla om hästarna Emil och Frida men också om annat.Lämna gärna en kommentar innan du går ut från min blogg:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards