perfecthorses

Alla inlägg under september 2011

Av perfecthorses - 29 september 2011 22:57



1. En bild på favorithästen
2. När & varför jag började rida
3. Det här behöver jag träna mer på
4. Det här är jag bra på
5. Favoritbilder jag tagit
6. Alla hästar i stallet
7. En sak som aldrig får hända!
8. Min största rädsla inom ridsporten
9. Någon du skulle vela byta liv med för en dag, och varför?
10. 10 saker du inte visste om mig
11. En låt som påminner om en häst du älskar
12. Min favoritgren
13. Min högsta dröm
14. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)
15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?
16. En bild som gör dig lycklig
17. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg,ledsen och glad
18. En bild jag aldrig publicerat förut
19. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det
20. Något jag vill göra
21. Någon jag vill träffa
22. Någon jag vill träffa igen
23. Hoppning eller dressyr?
24. Mitt motto
25. Någon jag träffar vardagligen
26. Hur mina vänner beskriver mig
27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
28. Någon som älskar dig
29. Någon jag skulle riskera livet för
30. Mitt mål med ridning


Börjar med detta imon:)

 

Av perfecthorses - 15 september 2011 22:00

VEM

 

Vem är i rummet med dig? Min mamma.

Vem fick du senaste sms av? Tanja.
Vem tänker du på nu? M.
Vem pratade du senast i telefon med? Tanja.
Vems hus var du senast i? katrines.

Vem önskar du var med dig nu? M.
Vem är din favoritsläkting? Mina kusiner Daniel och Mattias.

 

VAR

 

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig.
Var handlar du mest? Lindex,HM och Gina tricot.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Från mamma.
Var åkte du senast bil? Hem.


VAD

 

Vad åt du senast? Kyckling och pommes frites.
Vad drack du senast? Vatten.
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta.
Vad är den närmaste saken som är blå? En tejp rulle.

Vad har du på fötterna? Strumpor.
Vad är din favorit färg? Svart och vit.
Vilken film såg du senast? Wallander.
Vad hör du just nu? TV:n.

 

HAR DU NÅGONSIN

 

Sovit i någon annans säng? Jaop.
Hånglat på en bio? Nepp.
Hånglat i skogen? Nepp.
Tyckt att din kusin är het? Ne.
Sovit naken? Nope.
Kört över hastighetengränsen? Har inget körkort... 
Målat om ditt rum? Nix.
Dansat framför en spegel? Jaop.
Fått hicka? Japp.
Dumpat någon? Aa.
Stulit pengar från en kompis? Nej.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Nepp.
Varit i slagsmål? Ne.
Smugit ur ditt hus? Har inte behövt göra det...
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Tror inte det...
Hånglat med en främling? ne.
Älskar eller saknar någon nu? Japp både älskar och saknar...


 

Av perfecthorses - 12 september 2011 20:59




Av perfecthorses - 8 september 2011 18:41

Fråga: Kommer du någon gång göra något åt din kärlek till ***?;)

Svar: Japp,jag kommer göra något åt den. :)


Det va alla frågor jag fick in.

 

Av perfecthorses - 6 september 2011 20:59

                       Jag svarar med 100% sanning på alla frågor!

                       Ni har tills torsdag 8/9 kl.18.00 på er!

  

It would take me 2 seconds to fall in love with someone like you <3


Av perfecthorses - 4 september 2011 21:49

Jag bloggar mer i morgon för mitt internet vill inte som jag så allt tar typ 100 år:(

Presentation


Hej,va roligt att du har hittat min blogg.Min blogg kommer först och främst handla om hästarna Emil och Frida men också om annat.Lämna gärna en kommentar innan du går ut från min blogg:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards