perfecthorses

Alla inlägg under april 2012

Av perfecthorses - 30 april 2012 13:22

Namn: Minna

Kön: Sto

Ålder: 9 år

Ras: Nordsvensk/arab


 

Av perfecthorses - 27 april 2012 10:03

Va skulle ni vilja läsa om/se för bilder? Kan nog fixa filmer också om nån skulle vilja det :)

Av perfecthorses - 27 april 2012 09:55

Är hemma från skolan idag för mår inte så jätte bra :/

I tisdags och onsdags var jag hos Minna ( min nya medryttarhäst). Det gick ganska bra förutom att hon gjorde sönder sin grimma. Tur att hon hade tre till :)

Igår va jag,mamma och mormor och köpte konfirmations kläder och en ring till mig :) Det blev en marinblå axelbandslös klänning och vita typ tights och ringen blev en liten guldring men en liten diamant ( ville egentligen haft silver men det fanns inga snygga, och dom som va snygga va lite för dyra ).

Just det ja,denna helgen blir nog inte så mycket uppdatering för ska på läger med konfirmations gruppen.

 

Ganska rörigt inlägg men hoppas ni fattade :)

Av perfecthorses - 21 april 2012 20:03

 

Min nya medryttar häst :D

Presentation


Hej,va roligt att du har hittat min blogg.Min blogg kommer först och främst handla om hästarna Emil och Frida men också om annat.Lämna gärna en kommentar innan du går ut från min blogg:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards