perfecthorses

Alla inlägg under december 2011

Av perfecthorses - 30 december 2011 18:18

Igår va jag i stallet hela dagen. Jag och tre andra tjejer fick en ridlektion för att vi har varit så snälla och hjälpt till i stallet utan att ha varit stallvärdinnor. Jag red på Revvan och när vi gick upp till ridhuset så blåste det så mycket så hon började dansa runt och hålla på så jag bad Kerstin leda henne till ridhuset. Sen när vi kom in i ridhuset så ledde vi runt hästarna lite så att vi skulle se hur dom reagerade i ridhuset när det blåste så. Efter ett varv gick Kerstin och ställde sig och började prata med K och lyckades tappa Revvan så hon börjar springa runt i ridhuset och bocka och studsa runt. Så Kerstin gick och hämtade henne och fortsatte leda runt henne, sen ställde vi upp och hoppade upp på hästarna.   

Jag var tvungen att hålla Revvan i arbete hela tiden för att hon inte skulle börja bocka med mig. Hon gjorde ett bus kast med huvudet men sen gjorde hon inget mer och det var skönt :) Vi red i en timme ungefär och sen gick vi tillbaka till stallet och tog hand om hästarna :)

 

 

Av perfecthorses - 30 december 2011 15:44

Lovisa om svar på kommentar

Kan du inte skriva hur det gick när du red hästen vad du gjorde och sånt? :) <3



Svar: Har inte ridit hästen än men när jag har gjort det kan jag absolut skriva om det :) <3

Av perfecthorses - 27 december 2011 00:28

Din kompis om Rätt svar till "Gissa"

Vad roligt :) men vad ska du tävla i då? :)


Svar: Jag kommer tävla i dressyr :)

Av perfecthorses - 26 december 2011 20:05

Jag skrev ju ett inlägg för ett tag sen där jag sa att jag och mamma skulle åka och göra en sak och nu tänkte jag berätta vad vi skulle göra. Det var så att vi skulle åka och kolla på en häst som jag kanske ska börja rida och tävla. Och den som gissade rätt först var min kompis som tyvärr inte har nån blogg...

 

 

Av perfecthorses - 12 december 2011 21:17

Mamma ringde ett litet samtal idag så vi ska åka och göra en sak nästa onsdag... Kan ni gissa vad? den som gissar rätt först får en länk :D

      

 

Presentation


Hej,va roligt att du har hittat min blogg.Min blogg kommer först och främst handla om hästarna Emil och Frida men också om annat.Lämna gärna en kommentar innan du går ut från min blogg:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards