perfecthorses

Alla inlägg under mars 2012

Av perfecthorses - 18 mars 2012 18:56

Idag red jag Frosti och mamma gick med Frida. Det kändes jättebra och han va avslappnad och lugn. Först skrittade jag och sen travade jag en liten bit. Vi var ute i typ 20 minuter bara för jag har inte ridit Frosti på länge och kände mig inte helt säker på han innan men nu känner jag mig mycket säkrare på honom :)

   

Kram :)

Av perfecthorses - 18 mars 2012 18:34

Framridning: Fick typ bara 20 minuter på mig för det va en annan som också hade honom. Hon hade inte riktigt fått igång honom så jag jobbade mycket på att han skulle gå framåt.

Banan LC:1 : Inne på banan tyckte jag att det gick bra. Han tappade tyvärr galoppen på båda volterna men det va typ bara två steg så det gjorde inte så mycket. Jag hamnade på 52.59% så jag e jätte nöjd :)

   

Kram Cassandra :)

Av perfecthorses - 4 mars 2012 11:00

Hellu,nu ska jag snart in på banan. Hoppas det går bra nu.

 

Kram :)

Hej

Av perfecthorses - 3 mars 2012 19:42

Hej,imon ska jag tävla. Ska bli jätteroligt. Jag ska rida LC:1 dressyr och bästa Lovisa följer med :)

Idag har jag varit på konfirmanddag hela dagen. Ganska roligt va det faktiskt.

Har inte så mycket mer att skriva för tillfället så hörs sen

 

Presentation


Hej,va roligt att du har hittat min blogg.Min blogg kommer först och främst handla om hästarna Emil och Frida men också om annat.Lämna gärna en kommentar innan du går ut från min blogg:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards