perfecthorses

Alla inlägg under november 2011

Av perfecthorses - 25 november 2011 21:01

Imon ska jag och Tanja kolla på Breaking Dawn. Längtar som f*n.

   

Två bilder som jag tyckte va väldigt fina. Min favorit va nog den första. Vilken tycker ni är finast?

Av perfecthorses - 17 november 2011 21:01

Förlåt för att jag inte har bloggat på as länge men det har varit jätte mycket i skolan :( men imon efter skolan ska jag försöka sätta mig och blogga och då ska jag försöka ge er en massa inlägg ;)

 

Av perfecthorses - 1 november 2011 19:36

Jag behöver träna mer på att hålla mina händer rätt när jag rider. Jag har en tendens att lägga ner händerna men det e ju fel för tummarna ska ju peka upp så det behöver jag bli bättre på ;)

 

(bild från google)

 

Presentation


Hej,va roligt att du har hittat min blogg.Min blogg kommer först och främst handla om hästarna Emil och Frida men också om annat.Lämna gärna en kommentar innan du går ut från min blogg:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards