perfecthorses

Alla inlägg under augusti 2011

Av perfecthorses - 30 augusti 2011 21:10

Hej, förlåt för super dålig uppdatering,men jag har varit jätte trött när jag har kommit hem från skolan och så. Men nu ska jag försöka skärpa mig och blogga mer.

Imorgon ska jag iallafall till Emil och om det är bra väder ska jag rida. Jag tror att jag sätter upp några hinder och hoppar lite.

Mer inlägg om va jag mer gjort i veckan kommer snarast:)

 

Av perfecthorses - 22 augusti 2011 23:19

”VARNING! Nu är det hästar som blivit skurna i Tollered! Se upp o hoppas att dem
jävlarna åker fast!!! Håll koll på era hästar!!!”

Av perfecthorses - 22 augusti 2011 22:53

Nu e den nya headern klar! Tack Tanja för hjälpen <3 :D jag e jätte nöjd med den.  Va tycker ni ?

Av perfecthorses - 20 augusti 2011 22:44

  

Vill ha denna filmen 

   

Av perfecthorses - 19 augusti 2011 21:11

Hej hej,idag har vi spelat bowling med skolan. Jag är sämst på bowling men vi hade rätt kul iallafall:) Vi hade vår första dag i skolan igår. Jag hade gärna haft sommarlov ett tag till...

Igår va jag me tanja.Hennes blogg hittar ni på http://det-turkosa-monstret.bloggplatsen.se/

Vi hade kul. vi spelade kubb,pratade och va hos hästarna:)

  En bild jag tog när vi satt i hagen:)

 

One of the things that I want the most is to go to you and tell U how I feal, but I don't have the courage to do that..
I wish that one day, I will find that courage and tell U♥

 

Av perfecthorses - 19 augusti 2011 21:06

Fia om Nya familje medlemen

Åh, vad kul!! :-D Hur gammal är pärla?
En liten sak bara, inte för att vara taskig men: Fodret som Pärla har i skålen nu kallas "kalasblandning" och är okej när hon är unge för att sätta fett, men när hon blir äldre så är det inte det man ska fodra med. Det är alderles för fett och leder alltid till att djuren blir för feta och -tyvärr- kan få dåligt hjärta som följd. Tyvärr så är det många djuraffärer som fortfarande säljer detta som foder och inte som godis (de tjänar mer pengar på det), och det är en av de saker som jag ofta stöter på som tränare... :-(


Lycka till med din nya kompis! :-D


Svar: Pärla är född 9/6 2011. Tack för att du berättade om fodret jag hade faktiskt ingen aning om detta så än en gång Tack:)

Läs Fias blogg här: http://trippelbarr.spotlife.se/

Av perfecthorses - 18 augusti 2011 22:04

Hade tänkt ha en lite annorlunda frågestund med "this or that"


T.ex oxer-räcke?

 häst-ponny? osv. :)


verkar det kul?



fråga på :)

Av perfecthorses - 18 augusti 2011 22:02

Förra fredagen så fick jag en liten hamster. Hon ska heta Pärla<3

  Dålig bild men det är den ända jag har än så länge;)

Presentation


Hej,va roligt att du har hittat min blogg.Min blogg kommer först och främst handla om hästarna Emil och Frida men också om annat.Lämna gärna en kommentar innan du går ut från min blogg:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards