perfecthorses

Alla inlägg under juni 2011

Av perfecthorses - 29 juni 2011 19:34

Det blir ingen ridning för mig idag men imorgon hade jag tänkt att rida lite dressyr med Guinni och kanske en skogstur med Tjalfi  

Här e bilderna som jag lovade er igår

Guinni:

      Fölet som jag skrev om i ett annat inlägg:

       

Sån här cool teckning har hon på ryggen:

 

Mamman till fölet:

 

Pappan till fölet:

  Frosti:

    En söt bild på Frida:

  Kommentera gärna nu

Kramisar från mee  

Av perfecthorses - 28 juni 2011 23:02

Halloj,orkar inte ladda upp bilderna nu så jag gör det i morgon istället.

kramisar från mee<3

Av perfecthorses - 28 juni 2011 13:29

Den här låten e jag helt fast i just nu:


Av perfecthorses - 28 juni 2011 13:15

Som rubriken säger skall jag vara hästvakt till 7 hästar och 1 föl. jag skall vara det till på söndag kväll. De ska bli jätte roligt.   

Idag har jag bara slappat men ikväll ska jag nog rida Guinni och kanska Tjalfi. Ska försöka ta några bilder också som jag lägger upp ikväll eller imorgon.

Kramisaar från mee  

Av perfecthorses - 28 juni 2011 13:08

Skulle nån kunna vara snäll och hjälpa mig göra en fin header? Den som gör en header som jag väljer att använda sen får självklart en länk till sin blogg och får gäst blogga här. Headern kan ni skicka till: emil.perfecthorses.frida474@gmail.com 

Av perfecthorses - 23 juni 2011 21:34

Hej, nu har jag kommit hem från Emil och Frida.Har tyvärr inte ridit någon av dom. Emil kunde jag inte rida för det hade en annan tjej i stallet redan gjort för hon trodde inte att jag skulle komma dit idag så det fick bli en promenad med honom bara, och Frida kan jag inte rida för hon e fortfarande halt :(


Så här såg Frida ut idag när jag kom till hagen:

  Kramisar från mee<3



Av perfecthorses - 21 juni 2011 21:09

Idag har jag ridit Frosti. Han var super duper pigg. För ett tag sen så ramlade jag av Frosti och skadade knät,men knät e bra nu så jag tänkte att jag kunde rida honom igen och det gick bra(som tur va)

Mamma borstade Frida medan jag borstade Frosti så nu e hon vit igen(hon va det när vi gick från hagen iallafall)


För en vecka sen så hade jag skolavslutning  Det va både roligt och tråkigt. Det roliga e ju förstås att få lov men de tråkiga va att vi förlorar 4 av våra favorit lärare  


Nu har ja inte så mycket mer att skriva för tillfället.

Kramis från mee  

Av perfecthorses - 5 juni 2011 15:14


  Precis som det står får ni önska bilder/inlägg

Presentation


Hej,va roligt att du har hittat min blogg.Min blogg kommer först och främst handla om hästarna Emil och Frida men också om annat.Lämna gärna en kommentar innan du går ut från min blogg:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards