perfecthorses

Alla inlägg under juli 2011

Av perfecthorses - 30 juli 2011 22:57

Hallu,idag har jag töm kört Frida igen. Det gick sådär idag. Hon stannade och ville inte gå men efter en stund gick hon sakta men säkert men på vägen hem då va hon inte långsam då sprang hon nästan. Lilla tok fian.Tog lite bilder också.

Vill ni se dom? Isåfall vill jag ha 5 kommentarer på detta inlägget.

Kram så länge<3

Av perfecthorses - 29 juli 2011 22:19

Hej nu e ja hemma efter en underbar ridtur tillsammans med J. Vi skrittade ute en sväng. Tjalfi skötte sig super bra. Han gick på tygel nästan hela tiden förutom de gångerna han blev rädd för något(han hoppar till för nästan allt även om han inte tycker att det e läskigt)och på vägen va det naturligtvis så att han skulle försöka springa.Mamma upp i dagen!(om ni inte visste det så e Frida mamma till honom)Men jag tog bara lite fösiktigt i tygeln några gånger så lugnade han ner sig.

Och när vi kom tillbaka från ridturen så tog vi ut Frida och töm körde henne och det gick Suuper bra. Hon gick bättre i form än vad hon gör när man rider henne. Lilla stumpan<3Så jag ska fortsätta töm köra henne ett tag fram över.

Kram så länge<3

Av perfecthorses - 29 juli 2011 16:59

 

Vad tycker Du saknas här på bloggen? Va vill Du läsa mer om?

(vill att ALLA ska svara på detta eftersom alla har en åsikt)

Av perfecthorses - 29 juli 2011 14:36

Fram tills nu har jag tagit det ganska lungt eftersom vi va i ullared igår men senare ikväll ska jag och J ut och rida. J tar Guinni ocg jag tar Tjalfi. Och så kanske jag töm kör Frida. Vi får se om det blir några bilder men ska försöka ta me kameran.

Kram så länge<3

Av perfecthorses - 29 juli 2011 11:07

  

En ask med Merci choklad

       

Magic Brush borstarna :D

 

En antecknings bok

  En bok om sadlar:)

  Ett beddsett

  Tröjan va lite stor men jätte skön :)            Tröjans fina märke

         

Några andra fina tröjor(bilderna blev lite suddiga tyvärr)

   

En fin väska jag kan ha hjälm och väst i när jag åker till  stallet:D

  

Av perfecthorses - 29 juli 2011 10:59

    Vila i frid Geishas Nala(Nala)<3 Jag kommer alltid älska dig<3

Av perfecthorses - 24 juli 2011 00:07

Ville bara säga att imorgon(söndag 24 Juli)blir det ingen uppdatering för jag fyller år!Men på måndag e jag tillbaka igen och då ska jag försöka ladda upp lite bilder på presenterna  

Kram <3

Presentation


Hej,va roligt att du har hittat min blogg.Min blogg kommer först och främst handla om hästarna Emil och Frida men också om annat.Lämna gärna en kommentar innan du går ut från min blogg:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards