perfecthorses

Alla inlägg under juli 2011

Av perfecthorses - 10 juli 2011 15:02

 

Nu kör vi en fråge stund! Fråga så mycket ni vill. Jag svarar på ALLT!

Av perfecthorses - 10 juli 2011 14:01

Gårdagens ridtur va jätte bra.   Först red vi på en grusväg och sen gick vi in i skogen. Efter en stund i skogen kom vi till en "galopp stig" där vi travade. Tjalfi och Guinni ville i och för sig galoppera men det gjorde vi inte.   Sen när vi kom tillbaka så sadlade vi av och släppte in hästarna i hagen igen och lämnade in sadlarna och tränsen och sen åkte vi och hämtade vatten och fyllde på hos hästarna. När vi stog och fyllde vatten hos hästarna så började det ösregna. Det va inte så jätte roligt men men...  

En sak som e jätte rolig e att min kusin har lovat mig att rida så jag ska se om han kan imorgon...  Det var allt för nu.

Kramisar från mee  

Av perfecthorses - 9 juli 2011 16:11

Igår vid 6 tiden så skulle mamma och jag hem till dom vi passade hästarna för och äta tacos. Och jag säger: tack så jätte mycket för en helt underbar kväll!   

Först när vi kom dit så åt vi och lite senare satte vi oss och åt lite chips och berättade lite roliga skämt och histotier. Bästa kvällen på länge!

Och idag då? Jo,idag ska jag,mamma och J ut och rida runt 6 tiden. Mamma ska rida Tjalfi, jag ska rida Guinni och J rider Frosti. Jag kanske uppdaterar mer senare ikväll men det beror på när vi kommer hem igen och hur trött jag e.

Kramisar från mee  


Av perfecthorses - 9 juli 2011 16:06

kommentar till bilderna

Vad är det för ras på de översta bilderna?:))


Svar: Jag har för mig att hon är tinker och connemara:)

Presentation


Hej,va roligt att du har hittat min blogg.Min blogg kommer först och främst handla om hästarna Emil och Frida men också om annat.Lämna gärna en kommentar innan du går ut från min blogg:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards