perfecthorses

Alla inlägg under maj 2011

Av perfecthorses - 22 maj 2011 19:21

Dagen:

Idag har jag ridit Frosti för 4:e gången.Allt gick bra förutom att det ösregnar ute och så hoppade han till för något men jag satt kvar.Jag red barbacka och det blev rätt kallt när jag hoppade av honom.

Gårdagen:

Igår hade jag en hopplektion och som vissa vet så var jag hopprädd innan men efter igår så tycker jag faktiskt att det e rätt kul att hoppa.Fortfarande rätt läskigt men kul.

När jag kom till hagen och skulle hämta Frida så var det en häst som var borta så jag och mamma tog ut Frida och borstade henne och tog hovarna sedan tog vi in henne igen och gick och letade efter den försvunna hästen och när vi kom till slutet av hagen så hittade vi henne med några minuter gammalt föl.Sååå gulligt!Jag blev jätte glad för vi har väntat så länge på att hon skulle föla och äntligen gjorde hon det.

Om ni undrar varför vi bara borstade och tog hovarna på Frida utan att ta ut och red henne eller ta ut henne på en promenad så e det för att hon fortfarande e halt.

Men nu måste jag sluta för jag ska äta.Kramisar från me  

Av perfecthorses - 22 maj 2011 19:18

Här e en bild på kolaget som jag lovade:


 

Av perfecthorses - 22 maj 2011 12:35

Litet halvblodsföl, 2 dygn gammal har mist sin mamma, matte letar nu med ljus och lykta efter en amma/sällskapsmamma till honom.

Han bor i Borensberg, Östergötland, matte heter Malin Svensson 0707-942537.

Sprid detta vidare!!!!

Av perfecthorses - 20 maj 2011 14:30

Hej,ska iväg på kalas nu till mammas arbets kamrat.Jag har gjort ett kolage med varg bilder till henne.(Hon älskar vargar)Så jag hoppas att hon blir glad för det...

Ni ska få en bild på kolaget senare.Vad tror ni?kommer hon bli glad? Kramisar från me.  

Av perfecthorses - 18 maj 2011 20:24

Hjälp va längesedan det va jag bloggade.Jaja,nu e jag här.Idag har jag lärt Angelica(en kompis)att rida.Hon fick rida på Emil och det gick jätte bra för henne.  Imorgon ska jag spela teater med skolan.Snacka om att jag e nervös! Nu hinner jag inte blogga mer för jag ska äta...Kram från mig  


 

Min älskling!<3

...

Av perfecthorses - 6 maj 2011 17:40

Ska iväg en sväng nu så jag bloggar mer i kväll.

  

Presentation


Hej,va roligt att du har hittat min blogg.Min blogg kommer först och främst handla om hästarna Emil och Frida men också om annat.Lämna gärna en kommentar innan du går ut från min blogg:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards