perfecthorses

Alla inlägg under april 2011

Av perfecthorses - 12 april 2011 22:08

Igår på morgonen så hade vi slöjd och då skulle min kompis Emelie tvätta bort hand avtryck som hon och en annan tjej hade gjort. Men alla som känner Emelie vet att hon inte gör saker på samma sätt som alla andra,så jag filmade lite när hon "städade".     Jag lovar att ni ska få se videosarna men just nu går det inte att ladda upp dem.       Ha det bra så länge.Kram  
 

Av perfecthorses - 7 april 2011 15:45

Blöö,jag ska ha utvecklingssamtal idag kl.16.30,så jag bloggar mer senare.  

Av perfecthorses - 2 april 2011 21:59

Igår red jag lite dressyr med Frida,men det gick inte så bra...Frida ville inte alls som jag.  Men jaja,jag får väl hoppas att det går bätttre nästa gång.

Här kommer lite bilder på lite saker som jag har köpt till Frida och Emil:  


Emils grimma med ett passande grimskaft


     Fridas grimskaft

  

Fridas ben reflexer

 

En snygg ryktväska till båda

  De här sakerna fanns i väskan när jag köpte den:

Hovkrats

  Ansiktsborste

  Söt svamp

  Rotborste

  Piggborste

 

Ryktborste och skrapa

     Och en annan borste

    Ha det bra. Ciao  

Presentation


Hej,va roligt att du har hittat min blogg.Min blogg kommer först och främst handla om hästarna Emil och Frida men också om annat.Lämna gärna en kommentar innan du går ut från min blogg:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards