perfecthorses

Alla inlägg under februari 2012

Av perfecthorses - 6 februari 2012 18:23

Vilka av mina läsare ska till Göteborgs Horse Show?

 

Av perfecthorses - 6 februari 2012 18:15

Hej,har inte orkat blogga på länge för har prao nu och har varit as trött när jag kommit hem. Men nu bloggar jag äntligen igen. Har nyss ätit och varit ute med Frida. Red inte så jätte långt men en liten sväng blev det. Imon ska jag upp kvart i sex och åka till djurkliniken där jag praoar. Slutar fyra och då åker jag hem och tar ut Frida direkt.

 

Kram :)

Presentation


Hej,va roligt att du har hittat min blogg.Min blogg kommer först och främst handla om hästarna Emil och Frida men också om annat.Lämna gärna en kommentar innan du går ut från min blogg:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards